امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق سالهاست با خوشبختی در کنار هم زندگی میکنند و صاحب یک فرزند هستند.
ناگفتههای امین حیایی از زندگی خصوصیاش: طلاق همسر سابق و شکست عشقی، دستمزد ۳۰۰ میلیونی و عذرخواهی از بیژن مرتضوی
instagram amin.hayai امین حیایی (متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر سینمای ایران است.
امین حیایی در سال ۱۳۸۰ با
نیلوفر خوش خلق (متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱) از بازیگران سینمای ایران ازدواج کرد. و همچنین تنها فرزند وی «
دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.
البته در کافه وانیل، تنها نیلوفر خوش خلق همسر مهربان امین حیایی سهامدار است و امین به قول خودش، نقش یک مشتری پروپاقرص را بازی می کند.
برای اولین بار این زوج دوست داشتنی سینمای ایران برخلاف میل باطنی، از کافی شاپ زیبا و گرم شان در رسانه ها رونمایی کردند و از زندگی مشترکشان گفتند.
گفتگوی شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید را با این بازیگر مطرح سینمای کشور در زیر می خوانید.*گویا از همسر اولتان جدا شده اید و حتی برای این موضوع خود کشی هم کرده اید اما حالا انگاردر کنار خانم “خوش خلق” حال و روز خوبی دارید خودتان در این باره توضیحی دارید؟
-به هیچ وجه حاضر نیستم درباره زندگی خصوصی و نحوه آشنایی با همسرم صحبتی کنم این موضوع به هیچ کس ربطی ندارد.
* درباره پسرتان “دارا” چطور؟ درباره او نمی خواهید صحبتی کنید؟
-“دارا”ی ۱۴ ساله دوست ندارد مانند من بازیگر شود اما علاقه مند به هر کاری که باشد کمک و پشتیبانی اش می کنم پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم بر بیاید برای رسیدن به آرزوهایش می کنم.
*آقای حیایی! در این سالهای اخیر حاشیه های مالی فراوانی داشته اید خودتان در این باره هر توضیحی دارید بفرمایید؟
چند وقتی است که فشار مالی زیادی به من وارد شده و دلیل آن این است که کار قبلی ام مورد حمایت قرار نگرفت، اسپانسر نداشت و دچار ضرر مالی شد اما تلخ تر از همه این ها حرفهایی بود که در رابطه با این کار دهان به دهان در بین مردم میچرخید میگفتند مبلغ ۲ میلیارد تومان از وزیر گرفته ام و فرار کرده ام اما این چنین نبود زیرا هزینه ۵٫۵ میلیاردی آنرا از جیبم پرداخت کردم.
–
دکتر اصغر اصغرنژاد، روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران این نکات مهم و تاثیرگذار بر زندگی زناشویی را تحلیل میکند و رازهایی که میتواند یک زوج را سالها در کنار هم خوشبخت نگه دارد را با شما در میان میگذارد.
وقتی لذتهایشان شبیه هم است و زندگی را از یک دریچه میبینند …
امین حیایی: هر دوی ما خردادی هستیم. اصلا یکنواختی را دوست نداریم، مثل الاکلنگیم. وقتهایی که من بالا هستم، نیلوفر پایین است. وقتی نیلوفر بالاست، من پایینم. گاهی هم هر دو وسط ایستادهایم. به همین راحتی زندگیمان الاکلنگی است. آن انرژی که بینمان هست، هیچ وقت قفل نمیشود.
ما دو نفر به همدیگر هیجان میدهیم. یکجورهایی پایه هم هستیم. به هر حال ما با هم پیش میرویم، اصلا هم از یکنواختی لذت نمیبریم. همیشه دنبال هیجانهای جدید هستیم. فکرش را هم نکنید که بگذاریم ذرهای به ما بد بگذرد!
دارا حیایی فرزند امین حیایی (از همسر سابق)
هیجانطلبی یک ویژگی شخصیتی است که در همه آدمها به یک شکل و یک اندازه وجود ندارد. هر کسی بنا به دلایل مختلف در سطح متفاوتی دنبال هیجانهای زندگی میرود. در مورد هنرمندان، هیجانطلبی یک امر طبیعی به شمار میرود.
کسی که دنبال چنین شغلی میرود معمولا هیجانطلبی بالایی هم دارد. وقتی زن و شوهر از این نظر به همدیگر شبیه هستند، سازگاری بیشتری با هم دارند و احساس رضایتشان از زندگی مشترک بیشتر میشود. در ازدواج دو نظریه شباهت و مکمل وجود دارد.
طرفداران نظریه شباهت میگویند اگر زن و شوهر در رابطه با مسائل مختلف شبیه هم فکر و عمل کنند، کمتر دچار چالش میشوند و زمینه بروز اختلاف خودبهخود از بین میرود. واقعیت این است که این حرف در مواردی درست است، مثلا یک مرد آرام و گوشهگیر و یک زن پر چنبوجوش و هیجانطلب نمیتوانند با هم به راحتی کنار بیایند.
مثلا خانم دلش میخواهد مهمانی برود، مهمانی بدهد، در جمعهای شلوغ و پر سروصدا حضور داشته باشد، ولی آقا، بودن در منزل و تماشا کردن تلویزیون را ترجیح میدهد. در کل مشابهت بعضی جاها خوب است اما نمیتوان ادعا کرد مشابهت زن و شوهر در همه موارد نتایج خوبی به بار میآورد.
به همه انرژی میدهیم
ما با خانوادههایمان خیلی در ارتباط هستیم؛ من با خواهر و برادرم، امین با پدر و مادرش. خیلی هم با هم خوب هستیم. راستش دوست داریم این انرژی که داریم را به بقیه هم منتقل کنیم.
کارشناس سیبسبز میگوید:در فرهنگ قدیمی زندگی ما ایرانیها، خانوادهها اغلب پرجمعیت بودند وبا فامیل بزرگ و پر تعدادشان معاشرت میکردند و علاوه بر اینها ارتباطشان با دوستان، آشنایان، همشهریها و همسایگان را هم حفظ میکردند. مطالعات بسیاری در این زمینه صورت گرفته که نتایج میگویند فرزندانی که در خانوادههای گسترده رشد میکنند نسبت به کسانی که در خانوادههای هستهای بزرگ میشوند در زندگی سازگارتر هستند. ضمنا هر چه شبکه ارتباطات خانوادگی گستردهتر باشد، سیستم حمایتی قویتر خواهد شد و فرد آرامش روحی بیشتری بهدست میآورد. اساسا یکی از مولفههای رضایت زناشویی، هماهنگی با دیگران و سازگاری با اطرافیان است.
نیمه گمشده هم هستیم
وقتی تکههای پازل جور شدهاند …
امین حیایی: پدرم هم همینطور است یک دقیقه نمینشیند. همیشه فعال است؛ پدر و مادرم همیشه مکمل هم بودند. نمیشد که هم مادرم ما را لوس کند و هم پدرم؛ بالاخره یکی شان باید با ما قاطعانه برخورد میکرد. مادرم همیشه نظم را برقرار میکرد. ناظم مدرسه هم بوده و این کار را خوب بلد است. بچه که بودیم فکر میکردیم زور میگوید، اما بزرگ که شدیم فهمیدیم چقدر شیوه تربیتیاش منطقی بوده است. نه من نه نیلوفر هیچکدام اهل جدی بودن و دعوا کردن با بچه نیستیم. احتمالا بچهمان خیلی لوس میشود.
کارشناس سیبسبز میگوید: در زندگی مشترک گاهی هم مکمل بودن مفید واقع میشود؛ مثلا در امر تربیت فرزند. پدر و مادر قبل از هر چیز باید برنامه تربیتیشان را مشخص کنند و در غیاب فرزند، حرفشان را یکی کنند. نفس هماهنگی میان پدر و مادر به تنهایی تاثیر مثبتی بر زندگی زناشویی میگذارد. حمایت شدن و حمایت کردن برای هر دو طرف دلپذیر و آرامشبخش خواهد بود.
زوجهایی هستند که عمده دعواهایشان به عدم هماهنگی با همسرشان مربوط میشود. مثلا خانم نظری در مورد نحوه برخورد با فرزندشان دارد ولی آقا، همسرش را در این مورد حمایت نمیکند و به روش دیگری عمل میکند؛ اینجاست که مکمل بودن زن و مرد اثر مثبتش را نشان میدهد، مثلا وقتی مادر منضبط و سختگیر است، پدر نرمش و انعطاف بیشتری به خرج میدهد. درنتیجه فرزند هم باتربیت بار میآید و هم از نظر مهر و محبت کمبودی را حس نمیکند. اینکه زن و مردی آگاه باشند که مشابهت و مکمل بودن هر دو در کنار هم سودمند است، تلاششان را برای بهتر شدن و اصلاح خودشان بیشتر میکنند و مطمئنا کیفیت رابطه همسری ارتقا پیدا میکند.
فداکاری در زندگی مشترک اگر بهاندازه باشد، بیانگر علاقه عمیق است و زندگی را بسیار شیرین میکند؛ برای اینکه میبینند دیگری دارد تمام سعیاش را برای پیشرفت آن یکی میکند و این حس قدردانی زندگی را شیرین کرده و انگیزه بیشتری برای ادامه زندگی ایجاد میکند.
ما موجسواریم
وقتی قلق هم را میدانند …
نیلوفر خوشخلق: زندگی دونفره سیاستهای خاص خودش را دارد. به هر حال بعد از مدتی زندگی کردن، قلقهای همسرت دستت میآید. میفهمی که او چه زمانی نیاز دارد تنها باشد و چه وقت دلش میخواهد با تو حرف بزند. واقعا هیچوقت پیش نیامده که ما در مقطعی احساس کنیم که اگر هم از دور باشیم بهتر است. بهواسطه کار امین ما خیلی وقتها از هم دور بودهایم. پیش آمده که مدت یک ماه امین شبکار بوده و صبح آمده خانه و خوابیده و بعد بلند شده، دوش گرفته، لباس عوض کرده و باز رفته است.
ماجرای زندگی دونفره، مثل موجسواری است؛ اگر موجسواری بلد باشی، اتفاقی نمیافتد، اما وقتی بلد نیستی موج به تو میزند و پرتت میکند. میروی زیر آب و فکر میکنی داری خفه میشوی. اما کافی است موجسواری یاد بگیری، آن وقت هیچ موجی نمیتواند تو را بیندازد، راحت میتوانی سوار موجها شوی و حتی از آنها لذت ببری. در زندگی امواج زیادی میآید ولی باید یاد بگیری سوارشان شوی. ببینید ما سعی میکنیم همدیگر را جا نگذاریم. بله. جمله اصلی زندگیمان همین است؛ سعی میکنیم همدیگر را جا نگذاریم.
کارشناس سیبسبز میگوید: بعضی گمان میکنند بعد از ازدواج و شروع زندگی زیر یک سقف گاهی لازم است زن و مرد از هم فاصله بگیرند یا دور شوند تا رابطهشان بهتر شود، درحالیکه چنین حرفی هیچ پایه علمی ندارد و در عمل هم تا به حال ثابت نشده دو نفر که از هم دورند، رابطه بهتری دارند. اتفاقا داشتن روابط نزدیک و صمیمانه شرایط متعادلتری را رقم میزند. اگر همسران به هم علاقه داشته باشند و پایههای زندگیشان محکم باشد، دوری یا نزدیکی نمیتواند زندگیشان را دستخوش تغییر بکند.
دور بودن از همسر، همیشه دو طرف را به هم نزدیک نمیکند.کسانی که در کشتی کار میکنند، رانندگان ترانزیت و افرادی که به ماموریتهای طولانی میروند، الزاما رابطه بهتری با همسرانشان ندارند، چرا که همسر از این همه دور بودن راضی نیست و کمتر شوهرش را میبیند و بار مسائل زندگی را تنهایی به دوش میکشد.
قهر؟ معنایی ندارد!
نیلوفر خوشخلق: تا به حال قهر نکردهایم. اصلا صحبتاش را نکنید!
کارشناس سیبسبز میگوید: در زندگی زناشویی همیشه همه چیز وفق مراد پیش نمیرود. مشکلاتی بین دو طرف پیش میآید و هر کس با تکیه بر توانمندیهایش با آنها مواجه میشود. زن و شوهر در برابر چالشهای ارتباطشان باید مذاکره کنند. از همین رو باید قبلا شیوههای صحیح گفتوگو را آموخته باشند، یا اگر نیاموختهاند زمان مناسبی است که پی یادگیری این مهارت بروند. آن زن و شوهرهایی که سر هر چالشی با هم قهر میکنند، درواقع راهکار فرار را انتخاب کردهاند. حاضر نیستند با واقعیت موجود روبهرو شوند و سادهتر میبینند که خودشان را از آن دور کنند.
تردیدی نیست که قهر کردن نه تنها مشکلی را حل نمیکند؛ بلکه مشکلاتی را هم به مشکل قبلی اضافه میکند و باعث بهوجود آمدن کینه و کدورت میان زن و مرد میشود. همسرانی که با هم حرف میزنند و تحت هیچ شرایطی از هم فرار نمیکنند و کنار هم باقی میمانند، در زندگی زناشوییشان بسیار موفق هستند؛ چون صحبت کردن ابتداییترین ابزار برقراری ارتباط و اولین گام در حل مشکلات محسوب میشود.
بالاخره یکیمان کوتاه میآید
نیلوفر خوشخلق: هر دفعه یکیمان کوتاه میآید. البته اصولا آقایان کوتاه میآیند! بالاخره دوتایی کوتاه میآییم.
امین: میدانی! من عاشق نیلوفرم. برای همین کوتاه میآیم.
امین حیایی: مگر میشود که عصبانی نشوم! ولی خودم را کنترل میکنم. همه آدمها چنین خصوصیاتی در وجودشان هست. فقط باید یاد بگیرند کنترلش کنند.
کارشناس سیبسبز میگوید: افراد واقعبین وقتی برایشان مشکلی پیش میآید، سعی میکنند بر خودشان مسلط باشند و دنبال راهحل موثر میگردند. عصبانیت مانع از فکر کردن و اخذ تصمیمات صحیح میشود. همچنین اوضاع را وخیمتر هم میکند ، چون ممکن است حین عصبانیت حرفهایی به زبان بیاید یا کارهایی انجام شود که بعدها پیشمانی به بار بیاورد. کسی که دارای مهارت کنترل خشم است، معمولا کمتر اشتباه میکند چون تصمیماتش را براساس عقل و منطق میگیرد و به این ترتیب درصد خطا را کاهش میدهد.
در زندگی مشترک اگر هر دو طرف این مهارت را کسب کرده باشند، مسلما با مسائل راحتتر برخورد میکنند و دچار دردسرهای کمتری میشوند. ضمن اینکه کسی که شهامت پذیرش سهم خود و دیگری را در بهوجود آمدن مشکلات دارد، جریانات زندگی را بهتر کنترل میکند. عصبانیت یک امر طبیعی است ولی اگر زن و شوهر سعی کنند بهنوبت عصبانی شوند یا به نحوی این مسئله را با کمک هم مدیریت کنند، زندگی بهتری خواهند داشت و از کنار هم بودن لذت خواهند برد.
امین حیایی در تازهترین گفتگوی خود از نحوه ورود به سینما و همچنین زندگی شخصی خود سخن گفته است.
امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی که از طریق سامانه ویدئو درخواستی منتشر شد درباره نحوه ورود خود به سینما گفت: «فوت خواهرم دریچهای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینماییام به هم زنگ زدند. اولین فیلمی که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگهان منصرف شدم.
وی با اشاره به شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست میشدم میخواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست میخوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»
بازیگر فیلم «اخراجیها» درباره میزان دستمزد خود گفت: «در تعیین نرخ دستمزد بسیاری از مسائل همچون حجم کار و میزان انرژی تأثیر میگذارد من در فیلمی بازی کردم که ۵۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم و در فیلمی هم بازی کردم و ۳۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفتم.»
وی ادامه داد: «بسیاری از افراد در سینما به میگویند که با محمدرضا شریفینیا همکاری نکن اما من و او حق نان و نمک داریم.»
حیایی با ذکر خاطرهای ار فیلم «اخراجیها» گفت: «در صحنهای از این فیلم که من نقش دزد را بازی میکردم بهصورت فی البداهه نام بیژن مرتضوی را آوردم که باعث دلخوری ایشان شد و همینجا از ییژن مرتضوی و خانوادهاش عذرخواهی میکنم.»
حیایی با اشاره به دوستی خود با بهرام رادان و ناصر ملک مطیعی گفت: «بهرام رادان دوست دوران شباب است. همان موقع که هنوز وارد سینما هم نشده بود بهش گفتم بسیار خوش تیپ است و مناسب سینما است. قرار بود با ناصر ملک مطیعی همبازی شوم اما نشد.»
فیلم ها امین حیایی
سال | نام فیلم | سمت | کارگردان |
---|
۱۳۹۴ | ثبت با سند برابر است | بازیگر | بهمن گودرزی |
۱۳۹۴ | ناردون | بازیگر | فریدون حسنپور |
۱۳۹۴ | هلن | بازیگر | علی اکبر ثقفی |
۱۳۹۳ | آدم باش | بازیگر | مجید جوانمرد |
۱۳۹۲ | خانوم | بازیگر | تینا پاکروان |
۱۳۹۲ | پی ۲۲ | بازیگر | حسین قاسمی جامی |
۱۳۹۲ | آتیش بازی | بازیگر | بهمن گودرزی |
۱۳۹۱ | رژیم طلایی | بازیگر | رضا سبحانی |
۱۳۹۰ | خودزنی | بازیگر | احمد کاوری |
۱۳۹۰ | اختاپوس (دفتر اول: آهوی پیشونی سفید) | بازیگر | سیدجواد هاشمی |
۱۳۹۰ | قلادههای طلا | بازیگر | ابوالقاسم طالبی |
۱۳۸۹ | اخراجیها ۳ | بازیگر | مسعود دهنمکی |
۱۳۸۹ | شیش و بش | بازیگر | بهمن گودرزی |
۱۳۸۹ | قفس طلایی | بازیگر | محمد زریندست |
۱۳۸۸ | زنان ونوسی، مردان مریخی | بازیگر | کاظم راست گفتار |
۱۳۸۸ | پوپک و مش ماشاالله | بازیگر | فرزاد موتمن |
۱۳۸۸ | سلام بر عشق | بازیگر | اصغر نعیمی |
۱۳۸۸ | بیداری رؤیاها | بازیگر | محمدعلی باشه آهنگر |
۱۳۸۸ | سن پطرزبورگ | بازیگر | بهروز افخمی |
۱۳۸۷ | اخراجیها ۲ | بازیگر | مسعود دهنمکی |
۱۳۸۷ | پسر تهرانی | بازیگر | کاظم راستگفتار |
۱۳۸۷ | یک اشتباه کوچولو | بازیگر | محسن دامادی |
۱۳۸۶ | دایره زنگی | بازیگر | پریسا بختآور |
۱۳۸۶ | زنها فرشتهاند | بازیگر | شهرام شاهحسینی |
۱۳۸۶ | شب | بازیگر | رسول صدرعاملی |
۱۳۸۵ | سنگ، کاغذ، قیچی | بازیگر | سعید سهیلی |
۱۳۸۵ | اخراجیها | بازیگر | مسعود دهنمکی |
۱۳۸۵ | مهمان | بازیگر | سعید اسدی |
۱۳۸۴ | آکواریوم | بازیگر | ایرج قادری |
۱۳۸۴ | تله | بازیگر | سیروس الوند |
۱۳۸۴ | چه کسی امیر را کشت؟ | بازیگر | مهدی کرمپور |
۱۳۸۴ | ستارهها ۳: ستاره بود | بازیگر | فریدون جیرانی |
۱۳۸۴ | ستارهها ۲: ستارهاست | بازیگر | فریدون جیرانی |
۱۳۸۴ | ستارهها ۱: ستاره میشود | بازیگر | فریدون جیرانی |
۱۳۸۴ | شام عروسی | بازیگر | ابراهیم وحیدزاده |
۱۳۸۳ | زن زیادی | بازیگر | تهمینه میلانی |
۱۳۸۳ | سرود تولد | بازیگر | علی قویتن |
۱۳۸۳ | شارلاتان | بازیگر | آرش معیریان |
۱۳۸۳ | عروس فراری | بازیگر | بهرام کاظمی |
۱۳۸۳ | نقاب | بازیگر | کاظم راستگفتار |
۱۳۸۲ | شکلات | بازیگر | افشین شرکت |
۱۳۸۲ | کما | بازیگر | آرش معیریان |
۱۳۸۲ | مهمان مامان | بازیگر | داریوش مهرجویی |
۱۳۸۱ | دختر ایرونی | بازیگر | محمدحسین لطیفی |
۱۳۸۱ | تب | بازیگر | رضا کریمی |
۱۳۸۱ | رز زرد | بازیگر | داریوش فرهنگ |
۱۳۸۱ | عروس خوشقدم | بازیگر | کاظم راستگفتار |
۱۳۸۰ | آدمکها | بازیگر | علی قویتن |
۱۳۸۰ | اثیری | بازیگر | محمدعلی سجادی |
۱۳۸۰ | بوی بهشت | بازیگر | حمیدرضا محسنی |
۱۳۸۰ | مزاحم | بازیگر | سیروس الوند |
۱۳۷۹ | مانی و ندا | بازیگر | پرویز صبری |
۱۳۷۹ | مونس | بازیگر | حمید رخشانی |
۱۳۷۹ | علفهای هرز | بازیگر | قدرتالله صلحمیرزایی |
۱۳۷۸ | تکیه بر باد | بازیگر | داریوش فرهنگ |
۱۳۷۸ | دستهای آلوده | بازیگر | سیروس الوند |
۱۳۷۷ | سیب سرخ حوا | بازیگر | سعید اسدی |
۱۳۷۶ | بادامهای تلخ | بازیگر | کاظم معصومی |
۱۳۷۵ | هتل کارتن | بازیگر | سیروس الوند |
۱۳۷۴ | برادههای خورشید | بازیگر | محمدحسین حقیقی |
۱۳۷۴ | گارد ویژه | بازیگر | پرویز صبری |
۱۳۷۳ | حامی | بازیگر | قدرتالله صلحمیرزایی |
۱۳۷۲ | پرتگاه | بازیگر | بهرام ریپور |
۱۳۷۱ | دو روی سکه | بازیگر | محمد متوسلانی |
۱۳۷۰ | دو همسفر | بازیگر | اصغر هاشمی |
سریالهای امین حیایی
سال تولید | نام مجموعه | سمتها | کارگردان | شبکه | پخش | توضیحات |
---|
۱۳۹۳ | ایران برزیلته | بازیگر | فرید شرعی | نمایش خانگی | به زودی | مسابقه |
۱۳۹۳ | دیگری | بازیگر | احمد کاوری | ۳ | شبهای قدر | |
۱۳۹۳ | ساعت صفر | بازیگر | محمد آهنگرانی | نمایش خانگی | به زودی | شروع فیلمبرداری ۱۰ تیر ۱۳۹۳ |
۱۳۹۳ | آمین | بازیگر | منوچهر هادی | – | – | – |
۱۳۹۲–۱۳۹۳ | آسمان من | بازیگر | محمدرضا آهنج | ۱ | ۱۳۹۳ | – |
۱۳۹۱–۱۳۹۲ | خوب، بد، زشت | بازیگر | منوچهر هادی | ۲ | نوروز ۱۳۹۲ | – |
۱۳۹۰–۱۳۹۱ | ساخت ایران | بازیگر | محمدحسین لطیفی | گلرنگ پخش | ۱۳۹۱–۱۳۹۰ | مجموعه ویدیویی ۱۸ قسمتی |
۱۳۹۰ | قلب یخی (فصل دوم) | بازیگر | محمدحسین لطیفی | تصویر دنیای هنر | ۱۳۹۰ | مجموعه ویدیویی ۱۶ قسمتی |
۱۳۸۹ | قلب یخی (فصل اول) | بازیگر | محمدحسین لطیفی | تصویر دنیای هنر | ۱۳۸۹ | مجموعه ویدیویی ۱۱ قسمتی |
۱۳۸۵–۱۳۹۱ | کلاه پهلوی | بازیگر | سید ضیاءالدین دری | ۱ | ۱۳۹۱ | سریال تاریخی |
۱۳۸۸ | شمسالعماره | بازیگر | سامان مقدم | ۲ | ۱۳۸۸ | نقش آخرین داماد (حضور افتخاری) |
۱۳۸۷ | کلاه قرمزی ۸۸ | بازیگر | ایرج طهماسب | ۲ | نوروز ۱۳۸۸ | مهمان ویژه (حضور افتخاری) |
۱۳۷۹ | همسایهها | بازیگر | محمدحسین لطیفی | ۳ | – | – |
۱۳۷۷ | روزگار جوانی | بازیگر | شاپور قریب، اصغر توسلی | – | – | – |
۱۳۷۲ | آپارتمان | بازیگر | اصغر هاشمی | – | – | – |
۱۳۷۲ | خانه سبز | بازیگر | مسعود رسام | – | – | – |
تئاتر
- ۱۳۹۴ – غرب واقعی – کارگردان: داریوش مهرجویی
- ۱۳۹۱ – پرفورمنس قحطی نور – کارگردان: امین حیایی
آلبوم موسیقی
- بوی بهشت
- آلبوم باران با گروه کویر
بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 438 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 17:53